Sosiaalisen median merkitys yrityksen, tuotteen ja henkilön brändäyksessä on noussut räjähdysmäisesti viime vuosina. Tule kuulemaan miten se on onnistunut käytännössä.
Teorioiden ja hipsterimäisten uudissanojen sijaan kuullaan tositarinat Staran ja Jockan brändien kasvattamisesta sosiaalisessa mediassa. Toinen on näistä markkinajohtaja ja toinen ylsi somen ansiosta vaalivoittoon. Mutta millä eväillä se tehtiin?
Jocka Träskbäck (mm. Stara Media Oy:n toimitusjohtaja) on monessa mukana ollut sarjayrittäjä ja päätoimittaja, joka ei kuvia kumarra eikä mielipiteitään piilottele.
Kiitos osallistumisesta! Katso top 3 vinkkiä henkilöbrändäykseen tästä.
Crazy Town Tampereen yhteistyökumppanina toimii Keskinäinen Vakuutusyhtiö Fennia.