Asiantuntijoiden ja asiantuntijayritysten yhteisö Crazy Town järjestää joka kuun viimeinen perjantai avoimet aamukahvit, jonne ovat nimensä mukaisesti tervetulleita kaikki halukkaat. Aamukahvit nautitaan valittuun teemaan liittyvällä ajatusten herättelyllä, höystettynä yhteisellä keskustelulla.
HUOM! Suuren osallistujamäärän vuoksi paikka muuttunut!
Paikka: Ravintola Fiilu, Innova 1, Piippukatu 11, Jyväskylä
Aika: perjantai 16.12.2016, klo 8.30 – 11.00
Mitä somesta ja sisältömarkkinoinnista oikein pitäisi tietää?
– Jokaisen yrityksen on pakko olla rohkea, miten se onnistuu
– Mitä on sisältömarkkinointi ja mitä minä siitä hyödyn?
– Asiakkaan palveleminen, liidit, vuorovaikutus
– Social selling eli miten somessa myydään
– Miten asiantuntijasta tehdään henkilöbrändi? Pitääkö asiantuntijan tubettaa?
– Missä kanavissa ammattilaisen pitää olla ja miksi?
– Miten voin auttaa? (Tekir Kuhinan nopea esittely)
– Keskustelua ja tilaisuuden päätös
Luvassa paljon esimerkkejä niin B2B-puolelta ja B2C-puolelta.
Aamukahvit tulee vetämään Ville Kormilainen.
Ville on 36-vuotias viestintäkonsultti. Hän työskentelee Tekir Oy:ssä, jossa hän vetää Kuhina-nimistä sisältömarkkinointi- ja sosiaalisen median yksikköä. Taustaltaan Kormilainen on toimittaja ja työskennellyt 12 vuotta muun muassa7 päivää-, Katso!- ja Iltalehdessä. Hän oli myös Suosikin viimeiseksi jäänyt päätoimittaja. Levy-yhtiö Universal Musicissa Kormilainen työskenteli markkinointijohtajana.
Kormilaisen suurimmat intohimot ovat yritysten kannustaminen rohkeampaan kielenkäyttöön ja tarinankerrontaan. Kormilaisella on vankka kokemus sisältömarkkinoinnista ja somen tekemisestä sekä b2b- että b2c-puolella.
Ville on myös juuri julkaissut kirjan Työ, treeni & elämä – Superpomojen 24 tuntia, jossa hän haastatteli 11 superpomojohtajaa.
https://
https://tekir.fi/