Crazy Town Oy:n toimitusjohtaja Ella Salmela siirtyy uusiin haasteisiin ja jättää tehtävänsä 30.9.2024 mennessä.

Ella Salmela kommentoi päätöstään seuraavasti:

“On ollut valtava etuoikeus työskennellä, oppia ja kasvaa yhdessä tämän mahtavan henkilöstön ja upean yritysverkoston kanssa tässä monipaikkaisessa, suomalaista työelämää uudistavassa yritysyhteisössä. Haluan kiittää Crazy Townin hallitusta ja omistajia luottamuksesta työtäni kohtaan sekä johtoryhmää, henkilöstöä ja sidosryhmiä erinomaisesta, eteenpäin vievästä yhteistyöstä. Toivotan Crazy Townille mitä parhainta menestystä tulevaisuuteen. Siirryn haikein mielin, mutta täynnä positiivista jännitystä kohti uusia haasteita, joista lisää pian.”

Hallituksen puheenjohtaja Mikko Markkanen lisää:

“Palkkasimme Ellan toimitusjohtajaksi rakentamaan kasvun kivijalkaa, ja tuo kivijalka on nyt monella tapaa vahvistunut. Henkilöstön työhyvinvointi on korkealla tasolla, organisaatiorakenne ja johtamisen työkalut ovat kestävällä pohjalla ja olemme yhdessä saaneet paljon aikaan. Haluan yhtiön ja henkilöstön puolesta kiittää Ellaa hänen panoksestaan yrityksemme hyväksi ja toivottaa hänelle menestystä tulevissa haasteissa. Crazy Town Oy jatkaa Ellan lähdön jälkeen toistaiseksi jaetun johtajuuden mallilla. Ella jää johtoryhmämme mentoriksi ainakin siirtymävaiheen yli.”

Lisätietoja antaa Crazy Town Oy:n hallituksen puheenjohtaja Mikko Markkanen.
mikko.markkanen@crazytown.fi

Kuvassa: Ella Salmela ja Mikko Markkanen Crazy Townin tiimipäivillä 14.8.2024