AIKA: pe 3.3. klo 9-10
PAIKKA: Crazy Town, Viipurintie 4, Hämeenlinna
Crazy Town Hämeenlinna ja Suomen Markkinointiliitto järjestävät yhteistyössä markkinoinnin aamukahvit kevätkauden jokaisen kuun ensimmäisenä perjantaina alkaen 3.3. klo 9.00.
Ensimmäisessä markkinointiaamussa saat energisoivan tietoiskun siitä, miten otat modernin B2B-markkinoinnin ja –myynnin haltuun. Aamun vetää modernin markkinoinnin sanansaattaja Jarkko Kurvinen, joka julistaa B2B-markkinoinnin kymmenen käskyä.
Jaakon terveiset videolla:
Jarkko Kurvinen kannustaa yrityksiä rakentamaan kilpailuetua mielipidejohtajuudella ja tekemään markkinoinnista aidosti palvelua. Jarkon intohimona on nostaa yritysten markkinointi uudelle tasolle sekä auttaa yrityksiä ja asiantuntijoita muuntamaan myyntinsä ja markkinointinsa asiakaskeskeiseksi. Jarkko työskentelee perustamassaan markkinointitoimisto Plutoni Oy:ssä ja hän on kirjoittanut kollegoidensa kanssa kirjat Blogimarkkinointi (2011, Kultasulka-palkinto), Mielipidejohtaja (2014) sekä B2B-markkinoinnin ja -myynnin pelikirja, mikä julkaistiin elokuussa 2016.
Avoimet aamukahvit ovat nimensä mukaisesti avoimet kaikille aiheesta kiinnostuneille. Tervetuloa Verkatehtaalle! Toki, jotta pystymme paremmin arvioimaan keitettävän kahvin määrän, voit laittaa tietosi alla olevaan lomakkeeseen.
ILMOITTAUTUMINEN
Mikä Markkinointiliitto?
Markkinointiliiton tavoitteena on kehittää ja parantaa suomalaista markkinointiosaamista. Rohkaisemme ja inspiroimme suomalaisia tekemään tulosta ja positiivista muutosta vastuullisen ja tehokkaan markkinoinnin avulla.Tehtävänämme on lisätä tietämystä markkinoinnista kokonaisuudessaan ja sen merkityksestä sekä suomalaiselle yhteiskunnalle että suomalaisille yrityksille.
Pyrimme edistämään yhteistoimintaa niiden eri aloilla toimivien yhteisöjen, yritysten ja henkilöiden kesken, jotka näkevät markkinoinnin ja markkinointiosaamisen keskeisiksi menestystekijöikseen.